13 Eylül 2013 Cuma

Tanrıça kitabından en sevdiğim alıntı:

'Devam edelim mi?''6. Elin şanslı olduğunu duymuştum'
Gözlerimi devirdim.'Cehennem buz tuttuğunda belki kazanırsın'
Bir kaşını kaldırdı.'Sanırım bunu ayarlaya bilirim'

İyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder