Hem kitap kurdu & Hem bilgi delisi
13 Eylül 2013 Cuma
Tanrıça kitabından en sevdiğim alıntı:
'Devam edelim mi?''6. Elin şanslı olduğunu duymuştum'
Gözlerimi devirdim.'Cehennem buz tuttuğunda belki kazanırsın'
Bir kaşını kaldırdı.'Sanırım bunu ayarlaya bilirim'
İyi okumalar!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder